Bilreparation og service, vi kommer til dig!

 

Vi vil gøre det nemt og gennemskueligt for dig at vedligeholde din bil.

Det er ikke nødvendigt med dagens teknologi, at skulle i verbal dialog flere gange for at bestille service og eller indhente priser.

Vi har spurgt kunder på vores almindlige værksteder hvad der er vigtigt for dem. Alle vil gerne vide hvad de skal have lavet, og hvad det koster inden de sætter opgaven i gang. Hvis der er arbejde udover aftalt, vil de helst tale med mekanikeren, det er ham der udfører arbejdet og har mest forstand på biler. Vi har valgt at sende mekanikeren til dig, og i stedet for at ringe eller sende en video, kan han nu vise dig hvad din bil har behov fordi han er hvor du og bilen er. Vi har derfor erstattet kundemodtageren, omstillingsbordet, værkføre og reservedelseekspedient med vores hjemmesides prisrobot, denne kan guide dig til hvad fabrikanten anbefaler netop til din bil og dennes alder. Derudover, hvis der er slid eller defekter herudover, kan mekanikeren sammen med dig finde den bedste løsning for udbedring.

Vores mobile mekanikere kommer nu til jer, så du slipper for at skulle undvære din bil. Vi medbringer teknikken og kompetencen til at løse størstedelen af opgaverne på stedet. De få opgaver der ikke kan løses på stedet løses på vores værksteder, vi transporterer bilen til og fra værkstedet, i en perioden bilen ikke skal bruges så du ikke skal undvære den. Vi laver også skader, så kan betjene dig og din(e) biler på alle måder.

Digital booking i tre trin:

Trin 1, fortæl vores robot hvad bilen registreringsnummer er og hvor langt den har kørt. Hvad sker der i baggrunden, alle fabrikanter kommunikerer deres krav til vedligeholdelse af biler, hvilken olie bilen benytter osv.. Disse informationer deles nu med dig, så du ved præcis hvad din bil skal have lavet inden du bestiller service.

Trin 2, her kan du se hvad der skal laves på din bil ud fra fabrikantens forskrifter, hvilke reservedele der skal benyttes og hvor meget det koster. Slut med at skulle indhente tilbud og være i tvivl om hvad der skal laves.

 Trin 3, book tid og sted. Fortæl os dit brugsmønster af din bil så vi kan lave den når du ikke skal bruge den.

 Tiden er kommet, teknologien til at servicere biler mobilt er her. Vi kan løfte din bil med vores transportable saks lifte, suge olien op eller tappe den af med vores specialeværktøj, tilgå bilen med mobil tester og lave den hvor den står.
Hvis du har mekanisk nedbrud og bilen ikke kan laves på stedet, henter vi bilen på vores fejeblade og returnere den efter udbedring.
Vi er mere end dæk specialister, vi kan sagtens opbevare og skifte dine komplette hjul, men udskiftning og afbalancering af dæk foregår på vores værksted, typisk mellem sæson overgang, så du skal derfor ikke hverken ulejliges med ekstra besøg eller undvære din bil.
Hvis du har dine hjul opbevaret på et værksted, afhenter vi dem gratis*, for at montere dem på din bil, hvor og hvornår det passer dig. Slut med at sidde i telefon kø for efterfølgende at vente i et venteværelse, også de to gange om året, hvor alle andre også skal have skiftet til vinter eller sommer hjul. Benyt vores digitale platform, indtast opgave, prisen kommer med det samme, og bestil.
Vi har i dag flere store kunder, bla. Avis bil udlejning. For dem er det vigtigt at holde deres kunder kørende, men også at undgå deres biler spilder tid på værksteder og de ikke skal transporteres frem og tilbage mellem drift og værksteder. Andre små og mellemstore virksomheder som f.eks. den lokale tømrer, alt deres værktøj ligger i bilerne, vi sørger for deres biler bliver vedligeholdt på byggepladsen og hos deres øvrige kunder, mens de betjener deres.

Vi tiltrækker de dygtigste mekanikere ved at tilbyde dem :

  • Mulighed for at ændre branchen
  • Direkte kontakt til kunden
  • Højere løn, bonusordninger og en selvstændig hverdag
  • Overenskomst m. DI/Metal
  • Stor personlig fleksibilitet i forhold til arbejdstid og indflydelse

Miljø og samfund:

 Vi bestræber os på at bidrage med en samfunds og miljømæssig besparelse

  • Vi sparer samfundet for lånebiler. Udover transport tid imellem værksted, bopæl og eller arbejde og den energi der går tabt hermed
  • Vi digitaliserer alle mulige arbejdsgange, dette sparer samfundet for kontorpladser og dertilhørende omkostninger og spildtid

For miljøets skyld sorterer og genbruger vi mest muligt, og på områder hvor vi ikke er de bedste, få vi hjælp af de bedste

  • Vi samarbejder med miljø-, kvalitets- og arbejdsmiljøkonsulent, v. Vicath EQ ApS. Konklusion:
    Efter nærværende kortlægning af miljørelaterede risici forbundet med Wroomservice ApS´ arbejde på offentlig vej, vurderes det anvendte setup, som værende effektivt.
    De barrierer imod udslip der er etableret, vurderes som værende egnede ift. de væsentligste miljørisici, som arbejdsopgaverne på offentlig vej medfører.
    Antallet af barrierer sikrer endvidere, at der skal mange faktorer til, hvis et udslip skal nå helt til naturen/miljøet, på det pågældende arbejdssted.
    En variabel men væsentligt barriere, som derfor også kræver kontinuerligt fokus, er dog medarbejdernes adfærd. Hvis der registreres eksempler på at de tilrådeværende barrierer ikke anvendes eller ikke anvendes korrekt, bør der sættes ind omgående. Relevant og miljøfokuseret træning/oplæring bør være obligatorisk for alle virksomhedens udførende medarbejdere. (Vicath EQ ApS, Odense, d. 10.09.2021)
  • 100% af motorolien kan genbruges
  • alle dæk kommer til gummigenbrug
  • batterier opbevares og afskaffes forsvarligt
  • større dele kommer til genbrug
  • jern o. lign. sorteres for bedst muligt at kunne genbruges